contact-desktop

Arch’m is een design concept store uit het Waalse stadje Ath. Sinds enkele jaren zetten ze huis-aan-huis succesvol in als voornaamste promotiemiddel.

 

“We zijn ooit begonnen met een regionale kerstcatalogus”, vertelt Valerie Lebeau, de gerante van de winkel. “Die werkte zo goed dat we het nu zelfs hebben uitgebreid naar Valentijn, de solden en het begin van het tuinseizoen.”

Enorm verschil

Of het een verschil maakt, zo’n huis-aan-huiscatalogus? “Je merkt het meteen, zowel in de winkel als in de webshop”, benadrukt Valerie. “Het grote voordeel van huis-aan-huis is dat mensen iets van je zaak in handen hebben. Letterlijk. Ze nemen folders en flyers zelfs mee naar de winkel.”

“Het grote voordeel van huis-aan-huis is dat mensen iets van je zaak in handen hebben. Letterlijk.”
Valerie
- Valerie Lebeau
 
Je kunt de regio heel precies selecteren en je valt nagenoeg exclusief bij de mensen in de brievenbus.”
Valerie
- Valerie Lebeau

Beter dan een regionale advertentie

Volgens Valerie kan er niets op tegen huis-aan-huisbedeling. “Je kunt de regio heel precies selecteren en je valt nagenoeg exclusief bij de mensen in de brievenbus. Iets wat je pakweg met een advertentie in de regionale pers nooit kunt bereiken.”

products

Over Arch’m

Arch’m is een design concept store uit het Waalse stadje Ath. Klanten kunnen zowel in de winkel als in de webshop terecht voor onder meer sieraden, accessoires, meubels, decor- en keukenitems.

ecom.archm.be