Een doeltreffend medium voor
een direct contact met uw doelgroep

92% van de Belgen opent z’n
brievenbus elke dag
Bron: The customer experience around In-Home advertising, GFK 2017

Papieren reclame wordt gemiddeld
4,5 dagen bewaard
Bron: The customer experience around In-Home advertising, GFK 2017

32% van de Belgen verkiest de brievenbus
om informatie over een merk te krijgen
Bron: Direct Letterbox Consumer Survey, TNS media, Belgium, 2014
Als we huis-aan-huisbedeling inzetten, kiezen we voor Distripost. We regelen alles via de online tool, een enorm pluspunt.

Stefan Celis - zaakvoerder @traction Lees het verhaal van @traction
Voor elke reclamenood een oplossing
Een breed publiek bereiken?
- Ideaal om een nieuwe klanten aan te trekken.
- Maximaal bereik – in elke brievenbus.
- Geen adressen nodig.
Huis-aan-huis reclame
Gericht reclame maken?
- Ideaal om bestaande relaties te versterken
- Persoonlijk – in de brievenbus van uw selectie.
- Adressen nodig.
Geadresseerde reclame

Gemeentebelasting voor huis-aan-huisreclame Bij huis-aan-huisreclame moet u een gemeentebelasting betalen in de gemeente(n) waar uw folders in de bus vallen. U doet zelf de aangifte in de gemeente(n). Voor u uw bestelling plaatst, krijgt u een inschatting van het bedrag dat u moet betalen. Nadien zal elke betrokken gemeente u een factuur sturen.
Word gratis lid van mybpost bizz
en geniet van heel wat extra voordelen
- Voorrang aan het ondernemersloket in uw postkantoor
- Uw bpost-tools op één locatie
- Kortingen op reclamecampagnes
- Gratis analyse van uw marktpotentieel en concurrenten
- Tips & tricks voor uw campagnes
- 10% korting op kantoorartikelen bij Otto Office