contact-desktop

Schrijf- en layouttips voor een postkaart
POSTED 04,July 2019
Schrijf- en lay-outtips voor een postkaart

Schrijf- en layouttips voor een reclamefolder
  1. Hou het kort en bondig
    Vermijd lange paragrafen, gebruik opsommingen waar mogelijk en kies voor een eenvoudige woordkeuze. Herhaal uw belangrijkste boodschap op de voor- en de achterzijde van de kaart.
  2. Vermeld wat u van uw klant verwacht
    Kom langs in onze winkel, bel voor een afspraak, surf naar onze website … Formuleer kort wat u van uw klant verwacht.
  3. Vergeet uw contactgegevens niet
    Vermeld uw adres, telefoonnummer, website, e-mailadres, openingsuren…
  4. Wees herkenbaar
    Voorzie voldoende ruimte voor uw logo.
  5. Gebruik de juiste afbeeldingen
    Kies voor afbeeldingen en een ontwerp die uw doelpubliek aanspreken en uw boodschap versterken.
  6. Zet uw aanbod in de kijker
    Zorg dat zowel de tekst als het ontwerp van uw postkaart de nadruk leggen op uw aanbod.
 
yellow bulb

Klaar om aan de slag te gaan? Een geadresseerde reclamezending, zoals een postkaart, is ideaal om op een persoonlijke manier te communiceren. U kunt het bijvoorbeeld inzetten om klanten uit te nodigen voor een exclusief evenement.
Zo werkt geadresseerde reclame

Verstuurt u een reclamefolder? Of een omslag met een brief en brochure? Ook daarvoor bestaan er specifieke do's-and-don'ts.
Tips voor een huis-aan-huisfolder
Tips voor een omslag, brief en brochure

Hulp nodig? Praat met een kmo-adviseur

Benieuwd of uw reclamefolder verbeterd kan worden? Onze kmo-adviseurs staan klaar om u met raad en daad bij te staan. Aarzel niet uw vrijblijvende afspraak aan te vragen.

Vraag uw gesprek aan