contact-desktop

Meer kwalitatieve leads
POSTED 14,mei 2020

Een promotionele communicatie voor tuinaanleg in de brievenbus van appartementsbewoners of een kortingsbon voor hondenbrokken voor mensen zonder hond? Jammer van de inspanningen, maar deze boodschappen zullen hun doel missen.

POSTED 10,februari 2020

Lover or hater? Hoe dan ook, Cupido doet zoals elk jaar op 14 februari zijn intrede. De feestdagen zijn nog maar goed en wel voorbij of daar is de volgende commerciële top topical al. En zelfs de “haters” ontsnappen er niet helemaal aan. Want we worden allemaal graag gezien, toch? Als merk kunt u dit moment claimen om uw liefdespijlen te richten op bestaande en/of nieuwe klanten.

POSTED 26,november 2019
Wie slim onderneemt, staat even stil bij wat hij wil bereiken. In deze blogpost leest u over het belang van duidelijke doelstellingen én hoe ze te formuleren.
POSTED 24,september 2019
Interessant onderzoek en drie voorbeelden tonen opmerkelijke resultaten van brievenbusreclame.
POSTED 05,juli 2019
Wat wilt u bereiken en hoe zult u het succes van uw brievenbusreclame meten? Laat u inspireren door onze heel concrete voorbeelden.