contact-desktop

POSTED 16,oktober 2019
Een duidelijke doelgroep voor ogen hebben, is van groot belang voor geslaagde reclame én dus meer kans op extra omzet. Lees in deze blogpost hoe u uw doelgroep bepaalt.
POSTED 24,september 2019
Meer reactie krijgen op uw brievenbusreclame, hoe moet dat? Gebruik onze checklist met advies en concrete tips uit de praktijk, perfect haalbaar en toepasbaar voor kmo’s.
POSTED 24,september 2019
Interessant onderzoek en drie voorbeelden tonen opmerkelijke resultaten van brievenbusreclame.
POSTED 29,juli 2019
Er komt heel wat kijken bij de organisatie van een opendeurdag. Met deze tips heeft u gegarandeerd een vlotte voorbereiding en beleeft u een geslaagde opendeurdag.
POSTED 11,juli 2019

Een nieuwe klant is zilver, maar een bestaande klant is goud. De meeste handelaars en zelfstandigen zijn vooral geneigd om hun tijd en geld te steken in het aantrekken van nieuwe klanten. En dat is zonde, want een nieuwe klant werven kost wel vijf keer meer1 dan een bestaande klant koesteren.