contact-desktop

POSTED 25,mei 2020

De cijfers gaan gestaag maar zeker de goeie richting uit, maar van ‘terug naar normaal’ is nog geen sprake. De focus in uw communicatie moet dus blijven liggen op empathie. Toch kunt u kunt ook positief én creatief uit de hoek komen. En dat met papier!

POSTED 14,mei 2020

Het is moeilijk om als particulier, zelfstandige of bedrijfsleider van een kmo of vzw een informaticapartner te vinden die mee is met alle recente ontwikkelingen en uitdagingen. Die vaststelling heeft Olivier Olbrechts geïnspireerd om Mister Genius op te richten.

POSTED 14,mei 2020

Postkaarten blijven ook in dit digitale tijdperk het medium bij uitstek om een boodschap doelgericht bij de klant te krijgen. Niet alleen is het kostenefficiënt, het is ook makkelijk te maken en het proces van ontwikkeling tot in de brievenbus gaat relatief snel.

POSTED 14,mei 2020

Een promotionele communicatie voor tuinaanleg in de brievenbus van appartementsbewoners of een kortingsbon voor hondenbrokken voor mensen zonder hond? Jammer van de inspanningen, maar deze boodschappen zullen hun doel missen.

POSTED 10,februari 2020

Lover or hater? Hoe dan ook, Cupido doet zoals elk jaar op 14 februari zijn intrede. De feestdagen zijn nog maar goed en wel voorbij of daar is de volgende commerciële top topical al. En zelfs de “haters” ontsnappen er niet helemaal aan. Want we worden allemaal graag gezien, toch? Als merk kunt u dit moment claimen om uw liefdespijlen te richten op bestaande en/of nieuwe klanten.